Kako se povezovati kot študent?

Ali so vam prijatelji in učitelji vedno govorili, da je mreženje ena najpomembnejših stvari, ki jih morate početi kot študent, da razširite svojo mrežo, vendar niste prepričani, kako se povezati ali celo vedeti, ali bi vam lahko koristilo v prihodnosti?

Ne skrbite, niste sami, ki se sprašujete, kaj bi mreženje lahko ponudilo.

Mnogi študenti slišijo besedo “mreža” in se počutijo prestrašeni že zaradi same možnosti. Razmišljanja, kot so »kaj počnem na dogodkih za mreženje?« »Kam naj grem, da najdem priložnosti za mreženje?« Ali celo »kaj je smisel tega?«

Kaj je mreženje? In zakaj je pomembno?

Preden začnemo z našimi najboljšimi nasveti za pomoč pri pridobivanju veščin mreženja, poglejmo, kaj je namen mreženja in kako močno je lahko.

Da bi se zdelo malo manj zastrašujoče, poskusite razmišljati o mreženju kot o družbenem omrežju. Pridobivanje sledilcev na Instagramu in TikToku, dodajanje prijateljev na Snapchatu; mreženje je podobno temu, vendar v profesionalnem smislu.

Želite vzpostaviti povezave z ljudmi na vašem področju zanimanja. Na primer, če vas zanima trženje, inženiring ali znanost, želite vzpostaviti povezave s strokovnjaki, strokovnjaki ali celo mentorji.

Namen mreženja je vzpostaviti odnose s tistimi, ki bi vam lahko pomagali priti tja, kamor želite iti. In prej ko začnete graditi svoje omrežje, tem bolje.

Nasvet 1: Povezovanje fakultete/univerze

Če ste na fakulteti ali univerzi, potem je morda res reči, da mreženje trenutno ni v ospredju vaših misli. Morda se samo premikate po novih razredih in razmišljate o tem, kako boste opravili izpite.

Toda verjemite nam, da vam lahko razmišljanje o mreženju v zgodnji fazi življenja koristi in vam pomaga razumeti, v kaj bi se morda želeli ukvarjati, ko boste morali sprejeti pomembne življenjske odločitve.

Mnogi slišijo stavek; ‘ni to, kar veš, ampak koga poznaš.’ Slišanje tega je lahko frustrirajuće kot študent. Toda »ker se 60 % delovnih mest pojavlja na ‘skritem trgu dela’, kjer vloge niso vedno razpisane, je mreženje bistveno« (Alexa-jane Morre, 2014).

Izkoristite dogodke na vaši fakulteti ali univerzi, ki jih morda izvajajo, medtem ko se z njimi učite, in se udeležite mrežnih dogodkov, ki jih organizira vaša šola, univerza ali katera koli društva, katerih del ste morda.

Vemo, da so lahko zelo strašljivi, nerodni ali stresni – toda z udeležbo na teh dogodkih bo koristilo vaši prihodnosti in vam pomagalo nadgraditi komunikacijske veščine, za katere morda menite, da vam manjkajo.

Tudi če greste na te dogodke samo zato, da bi vzeli brošuro podjetij na področju, ki vas zanima, lahko začnete razmišljati o tem, kaj bi vam lahko koristilo drugih dogodkov mreženja, preprosto tako, da raziščete podjetja, povezana s tistimi, ki so se morda udeležila univerzitetnega dogodka.

Poleg tega, da univerze prirejajo karierne sejme in mreženje, izkoristite tudi njihove poklicne storitve. Vaša univerza vam pomaga izboljšati svoje zaposljivostne veščine. Pomagajo vam lahko pri izboljšanju vašega življenjepisa in raziščejo različne načine, kako vas poklicno izboljšati. Kako?

Lahko vas bodo usmerili v pravo smer, pri zagotavljanju pripravništva, kje najti prihajajoče zaposlitvene sejme ali vas celo navezali v stik z univerzitetnimi alumni, ki se lahko z vami pogovorijo o vlogah, ki vas morda zanimajo. Nikoli se ne bojte vprašati za pomoč, kako izboljšati ali napisati svoj življenjepis, so tam, da vas vodijo skozi nekaj, kar vam morda ni samoumevno.

Nasvet 2: Z uporabo družbenih medijev (LinkedIn) razvijete svojo spletno prisotnost

Ste se že kdaj ustavili in pomislili, da bi uporaba družbenih medijev lahko pripomogla k razvoju vaše spletne prisotnosti v profesionalnem okolju?

V današnjem sodobnem gospodarstvu je ključnega pomena zagotoviti, da imate spletno prisotnost, saj bo to ena prvih stvari, ki si jo bo ogledal morebitni zaposlovalec ali anketar.

Samo pomislite na to na enak način, kot bi iskali podjetja ali ljudi v podjetju pred ali po prijavi za delovno mesto. Če je to nekaj, kar počnete, potem je to nekaj, kar vam bo zaposlovalec skoraj zagotovo naredil.

Ko začnete uporabljati družbena omrežja, je dobro tudi razmisliti o tem, kaj objavljate na spletu. Stvari, za katere se odločite dati na internet, so pomembne, saj internet hrani stvari za vedno. Zato bodite pozorni na to, kar govorite, in ali vas to lahko spremlja skozi celotno kariero.

Torej, poleg tega, da vam je všeč ta smešni video o mačkah, kako ustvarite svojo osebno blagovno znamko? In kaj bi morali upoštevati pri svojih družbenih medijih?

Prva stvar, ki jo je treba upoštevati, je ustvarjanje profila LinkedIn – to velja za poklicno zahtevo na večini področij. Tudi če trenutno niste zaposleni, je dobro, da začnete graditi svoj profil. Tukaj je nekaj stvari, ki jih lahko dodate:

Nastavitev profilne slike je pomemben korak za nastavitev profila LinkedIn. Če želite preskočiti katerega od tukaj navedenih nasvetov, vam priporočamo, da tega ne prepustite naprej. Vaša slika na LinkedInu je prvi vtis, ki ga bo naredil potencialni delodajalec, zato obstaja nekaj, kar morate in ne. Bodite pozorni na to, kaj nosite, in se poskusite izogniti selfijem, če želite več informacij. Tukaj je članek o tem, na kaj bi si morali prizadevati.

Napišite življenjepis – veliko študentov se trudi in se izogiba pisanju biografije, vendar je to pomemben del vašega profila na LinkedIn. To je priložnost, da na kratko napišete o sebi, kaj trenutno počnete, katera panoga vas morda zanima in kakšne spretnosti imate.

Zgodovina izobraževanja lahko vključuje vaše GCSE, A-Levels, visokošolsko ali univerzitetno diplomo. Tudi če jih še niste zaključili in še vedno študirate, je še vedno vredno omeniti, saj bo dal idejo vsem, ki si ogledajo vaš profil, kje ste trenutno v svojem akademskem ciklusu.

Zgodovina zaposlitve, vključno z vsemi delom za polni, krajši delovni čas in prostovoljnim delom. Nekateri se bojijo predstaviti svoje prostovoljno delo, saj mislijo, da morda ni vredno omembe, vendar se ne bojte predstaviti svojega prostovoljnega dela! Ne morejo vsi reči, da so se potrudili, da bi ponudili svoj prosti čas, in to daje zaposlenim dober občutek o tem, kdo ste kot oseba. Ko omenite svoje prostovoljno delo, navedite ali v odstavku napišite, kaj ste tam naredili in morda učinek, ki ste ga naredili.

Nasvet 3: Udeležite se dogodkov zunanjega mreženja

Če ste v svoji šoli, fakulteti ali univerzi odkrili svet mreženja in želite več, imate veliko priložnosti za razvoj svoje mreže. Obstaja veliko zunanjih dogodkov, ki potekajo vsako leto, veliko več, ki bi lahko bili povezani s področjem, ki vas zanima. Če pa se vam misel na mreženje še vedno zdi zastrašujoča, se ne bojte.

Vedno je bilo veliko priložnosti za virtualno mreženje – in še več, ker so se vsi preselili v virtualni svet.

Dober kraj za začetek raziskovanja nekaterih dogodkov bi bil Eventbrite. Ponujajo številne brezplačne dogodke, v katerih se lahko udeležite, tako osebne kot spletne dogodke.

Mreženje v spletu je priročno za tiste, ki čutijo pritisk, da nenehno vzpostavljajo očesni stik, komunicirajo ali se celo odzivajo na ljudi, s katerimi se morda pogovarjate osebno.

Številni spletni dogodki so vzpostavili sobe za sestanke, ki vam omogočajo, da govorite v skupini ljudi, ne da bi se počutili, kot da gre za pogovor ena na ena. Upajmo, da bi vam to moralo zmanjšati pritisk, saj lahko drugi ljudje v skupini prevzamejo odgovornost za pogovor, če vam je težko. Sčasoma in več dogodkov, ko se boste udeležili, boste pridobili več samozavesti in nekega dne se boste morda celo znašli kot tisti, ki vodi pogovor!

Če ste nekdo, ki vam je ljubše dogodke za osebno mreženje, vam priporočamo nekaj nasvetov, da se nanje najbolje pripravite:

Zakaj – Preden pridete na dogodek, se vprašajte »zakaj grem?« Odločite se za rezultat, ki ga želite doseči, ali želite spoznati nove ljudi za razširitev vaše mreže, spoznati potencialne delodajalce, ki bi lahko pripeljali do nove zaposlitve, ali pa boste morda samo želeli vaditi svoje komunikacijske veščine. Prepoznavanje vašega izida vam bo pomagalo, da ostanete osredotočeni in se ne boste počutili, kot da nimate namena biti na dogodku.

Predstavitev – Ne pozabite se predstaviti organizatorju dogodka. Odličen način, da spoznate, kdo je na dogodku, in da ostanete osredotočeni na svoje rezultate, če se pogovarjate z organizatorjem, vas lahko usmerijo v pravo smer in vas lahko predstavijo drugim udeležencem.

Ne bojte se pridružiti drugim pogovorom – nič ni narobe, če se pridružite pogovorom in sodelujete s tistimi, ki že govorijo. Samo pridruži se in se vljudno predstavi. V večini primerov ljudje, ki že govorijo, uživajo v prekinitvi, saj jim daje priložnost, da spoznajo nekoga novega. Če pa se vam zdi, da ste vstopili v resen pogovor, ni nič narobe, če se tega opravičite.

Bodite drzni – in ne bojte se, da bi se stvari zmotile. Ni napačnega ali pravilnega odgovora pri povezovanju v omrežje. Nekaj, kar morda deluje za nekatere, morda ne bo delovalo za vas; to je proces in ko greš na nekaj dogodkov, boš prišel v ritem, ki ti najbolj ustreza.

Nasvet 4: Ostanite v stiku s svojim omrežjem

Ko vzpostavite vse svoje čudovite nove povezave, je zelo pomembno, da ne pozabite ostati v stiku z njimi.

Toda kakšen je najboljši način za ohranjanje stika?

Predpostavimo, da ste zdaj nastavili svojo spletno prisotnost, to vključuje vaše osebne račune v družbenih medijih in vaš profesionalni profil na LinkedIn.

Eden najboljših načinov, da ostanete v stiku s svojim omrežjem, je objavljanje na LinkedInu, spremljanje podjetij ali podjetij, ki vas zanimajo, deljenje svojih najljubših člankov ali objav, kot so druge objave, ki jih ljudje naložijo, s čimer pokažete svojo hvaležnost in gradite svoje povezave tako, da se obrnete na njim.

Tukaj je le nekaj primerov, kaj lahko storite na LinkedInu, da ostanete v stiku s svojim omrežjem:

Delite svoje dosežke na spletu – če ste uspešno zaključili tečaj ali osebni dosežek, ne bojte se tega deliti s svojim omrežjem na spletu. Ko delite svoj dosežek na LinkedInu, ne pozabite uporabiti hashtagov, da si pomagate pridobiti nadaljnji doseg, nikoli ne veste, kdo bo videl objavo in kdo bi vam lahko dal to priložnost.

Namenite nekaj časa dodajanju in ponovnemu povezovanju z ljudmi – Čeprav vemo, da je nemogoče ves čas ostati v stiku z vsemi, bi vseeno morali nekaj časa posvetiti spoznavanju novih ljudi in ponovnemu povezovanju s tistimi, s katerimi ste morda študirali ali delali. Povezovanje z novimi ljudmi, ki morda delajo na področju, ki vas zanima, vam lahko pomaga pridobiti dragocene vpoglede. Zato se ne bojte postavljati vprašanj in ostanite v stiku z njimi.

Osredotočite se na svoj vir – Če spremljate katero koli podjetje ali ste vzpostavili nove povezave, poskrbite, da boste vsak dan ali teden našli nekaj časa za pregled vašega vira LinkedIn. Če opazite nekaj, kar vas zanima, ali če je nekdo objavil dosežek, mu dajte všeček. Bolj ko ste aktivni na LinkedInu, obstaja verjetnost, da bodo drugi opazili vaš profil.

5.nasvet: V svojem osebnem omrežju se obrnite na vse, ki jih poznate

Ko vzpostavite stike, je pomembno, da ohranite redne stike in celo okrepite svoje odnose z ljudmi, s katerimi ste morda že sodelovali v preteklosti. Pomembno je, da ustvarite resnično pristne odnose, tako da od tujcev postanete vaši znanci, nato prijatelji in nato tesne povezave.

Toda kako lahko zgradite trdne odnose z vsemi svojimi povezavami? Vsaka od stopenj lahko prinese svoje skrbi – stopnja preobrazbe iz neznanca v znance je lahko polna nerodnosti in imeti kakršen koli lomilec ledu se lahko počuti neprijetno. Kako lahko to premagaš?

Preprosto povedano, obstaja dejanska razlika med poznavanjem nekoga in dejansko poznavanjem nekoga. Mike Steib daje dober pristop k različnim mrežam in pokaže, kako so njegove metode ključni razlogi za to, kako je zgradil smiselna omrežja. Vemo, da se ne odpravljate v mreženje, ker začenjate lastno podjetje (ali morda že ste), vendar so ti nasveti za mreženje prenosljivi in ​​vam lahko pomagajo v prihodnosti, ko se boste udeležili vseh pomembnih dogodkov.

Ko ste ponosni na povezave, ki ste jih vzpostavili, je to vaša priložnost, da se obrnete nanje, vendar se prepričajte, da imate namen in razlog, da jim sporočite. Če se odločite za pošiljanje sporočil nekomu in nimate jasnega cilja v mislih, lahko to postane neroden pogovor, ki vodi v nič. Če se predstavljate tej osebi, se prepričajte, da ji ne pošiljate le hladnih sporočil.

Če pa je kdo od nekod, ga je enkrat srečal, slišal govoriti ali ga je k njim napotil prijatelj, mu to povej! To je lahko veliko – potrebna je le ena oseba, da vam odpre prava vrata. In z malo sreče boste morda do konca tedna z njimi na kavi.

Tudi če se to ne zgodi takoj, naj vas to ne razočara – to je proces. Pogosteje ko se s tem ukvarjate, večja je verjetnost, da boste našli nekoga, ki vam bo dal priložnost.

Recommended Articles